.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آیت الله لائینی در یادواره 33 شهید نیروگاه نکا :
شهدا برخلاف برخی مسئولان به‌دنبال نعمت از خدمت نبودند / برخی مسئولان می‌خواهند بار خود را ببندند / نساجی بهشهر و قائم شهر را به بهای ناچیز زمین زدند !
شمال نیوز : نماینده ولی فقیه در مازندران به اسراف برخی مسئولان اشاره کرد و افزود: برخی از مسئولان با اسراف در بیت‌المال وظیفه خود را به درستی انجام نمی‌دهند و با زندگی اشرافی، خودروها و خانه‌های آن چنانی از خدمت غافل هستند.
شهدا برخلاف برخی مسئولان به‌دنبال نعمت از خدمت نبودند / برخی مسئولان می‌خواهند بار خود را ببندند / نساجی بهشهر و قائم شهر را به بهای ناچیز زمین زدند !

شمال نیوز: نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه شهدا به‌دنبال نعمت از خدمت نبودند گفت: متاسفانه امروز برخی از مسئولان به‌دنبال نعمت هستند.

 

به گزارش شمال نیوز به نقل از تسنیم ، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی  در مراسم یادواره 33 شهید نیروگاه شهید سلیمی نکا و تکریم مقام شامخ شهید گمنام، اظهار داشت: ویژگی‌ شهیدان این است که از خدمت‌رسانی به دنبال نعمت، کسب مال و مسائل دیگر نبودند و همواره خدمت به دین و مملکت را در الویت قرار دادند.

 

وی گفت: شهیدان می‌توانستند آینده خوبی داشته باشند، اما خدمت‌گذاری را ترجیح دادند در حالی که برخی مسئولان می‌خواهند بار خود را ببندند. 

 

نماینده ولی فقیه در مازندران به اسراف برخی مسئولان اشاره کرد و افزود: برخی از مسئولان با اسراف در بیت‌المال وظیفه خود را به درستی انجام نمی‌دهند و با زندگی اشرافی، خودروها و خانه‌های آن چنانی از خدمت غافل هستند.

 

محمدی لائینی با تاکید بر اینکه بسیاری از شهدای حق‌الزحمه یا حقوق دریافت نمی‌کردند، تصریح کرد: یک عده مسئولان بی‌درد و بی‌احتیاط چقدر کارخانجات و صنایع را به بهای ناچیز زمین زدند و باید دید سرنوشت نساجی بهشهر و قائم شهر چه شد؟ 

 

وی با اشاره بر لزوم درس‌آموزی از یادواره‌ها و لزوم تقویت معنویت و ایمان در جامعه گفت: در تابستان سال گذشته و امسال با تدبیر دولت سیزدهم قطعی برق، آب و گاز نداشتیم.

 

امام جمعه ساری بیان کرد: امروز شاهد خلع سلاح آمریکایی‌ها در عراق و ارتباط گسترده کشور با کشورهای منطقه و، جلوگیری از خالی شدن خزانه در کشور هستیم، اما برخی از مسئولین قدر این دولت را نمی‌دانند و همراهی لازم را ندارند.

 

محمدی لائینی به مشکلات حوزه پسماند، صنعت، کشاورزی، حفظ منابع طبیعی و گردشگری و صادرات اشاره کرد و خواستار دقت در رفع موانع شد.

 

وی عنوان کرد: در رابطه با سوخت مازوت، آلاینده‌ها مشکلاتی را برای مردم در منطقه ایجاد می‌کند که باید با تجهیز سیستم این ضعف برطرف شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.13 seconds.